İLÇEMİZE ATANAN VE GÜVENLİK SORUŞTURMASI SONUÇLANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN TALEP EDİLEN BELGELER
- Lisans diploması ,-e devletten alınan mezuniyet belgesi, geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği istenecektir. (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)
- Kimlik Fotokopisi. (3 Adet)
- Son altı ay içinde çekilmiş fotoğraf (6 Adet)
- Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı.
- Elektronik Başvuru Formu. (Mülakat başvurusunda alınan form. Kaybolması halinde mülakat başvurusunu yapılan il/ilçe milli eğitim müdürlüğünden temin edilebilmektedir.)
- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
- Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu.
- Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi (e devlet üzerinden alınacak barkodlu belge)
- İş Bankası Silvan şubesinden hesap açılması ve hesap bilgilerini içerir evrakın aslı.
- 2 Adet sarı özlük dosyası (8 yarım kapaklı dosya içeren)
- Mal Bildirim Beyan Formu (Forma aşağıda yer alan linkten ulaşabilirsiniz. Form indirilip çıktısı alınacak, gerekli bilgiler doldurularak ıslak imzalı olarak teslim edilecektir.)
NOT : İstenilen belgelerin asılları ve bir fotokopisi hazırlanacaktır.
- Adayların talep edilen belgeleri hazırladıktan sonra http://diyarbakir.meb.gov.tr adresinin duyurular kısmını takip etmeleri ve Güvenlik Soruşturmaları tamamlanan Öğretmenler ile ilgili duyuruların yapılması sonucunda talep edilen evraklar ile beraber adayların İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü insan kaynakları öğretmen atama birimine gitmeleri gerekmektedir.
- Kamu veya özel kurumlarda çalışanların göreve başlamaları ile ilgili yapılan Güvenlik Soruşturması tamamlananların duyurusu akabinde eski görevlerinden istifa etmeleri ve istifa tarihinden en erken bir gün sonra atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine istenilen belgeler ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
- İlimize ataması gerçekleşen ve vatani görevini yapan adayların durumlarını belirten dilekçeleri ile görev yapmakta oldukları askeri birliklerinden alacakları görev belgelerini İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze göndermeleri gerekmektedir.