DİYARBAKIR SİLVAN İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ VE DERSHANE ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLATILMALARI

Milli Eğitim Bakanlığınca 2016 yılı Eylül ayında yapılan başvurular sonucu gerçekleşen atamalar neticesinde Diyarbakır iline atanan aday Öğretmenlerin göreve başlatılması ile ilgili iş ve işlemler 12.10.2016 tarihinden itibaren İl Milli Eğitim Müdürlüğünce yapılacağından ilçemize atanan aday Öğretmenler aşağıda belirtilen belgeler ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama birimine başvuru yaparak göreve başlama işlemlerini yapabileceklerdir.

Seyithan GÜZEL

Şube Müdürü

 

GÖREVE BAŞLAMAK İÇİN GEREKLİ BELGELER

a) T.C Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (1 adet).

b) Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf.

c) Atamaya esas öğrenim belgelerinden; diploma veya geçici mezuniyet belgesi, yurtdışı yükseköğretim kurumu mezunları için en son alınan denklik belgesinin aslı ve Fotokopisi.

ç) Sabıka kaydı bulunanlar mahkeme kararları ve örneklerini beraberinde getirmeleri gerekmektedir.

d) Atanacakları alana göre; Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Belgesi  veya Pedagojik Formasyon Belgesi (Bu belge, özel öğretim okullarında adaylığı kaldırılmış olanlardan, eğitim fakültesi mezunlarından istenmeyecektir.)

e) Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi Sosyoloji, 16 kredi Psikoloji aldığına, Sosyoloji Bölümü mezunlarından ise 16 kredi Felsefe, 16 kredi Psikoloji, 8 kredi Mantık aldığına dair belge.

f) Elektronik Başvuru Formunun bir örneği (İmzalı ve başvuru bürosundan onaylı)

g) Mal bildirimi belgesi (İl Millî Eğitim Müdürlüklerinden sağlanacaktır).

 

ğ) Araştırma Hastanesi ve Üniversite Hastanelerinden alınacak olan Türkiyenin her yerinde görev yapabileceğine dair Sağlık Kurul Raporu.

Camii Mahallesi Gazi Caddesi No 39/A Hükümet Konağı Kat1 Silvan/DİYARBAKIR - 0412 711 2053

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.